17 Mayıs 2021 Pazartesi

3.Gün 20 Ağustos 2003 Çarşamba

Ordu - Rize

Sabah kahvaltısını yaptıktan sonra Ordu’ya hareket ettik. Bir park yeri bulup arabayı bıraktık. Çarşı içinde dolaştık. Sonra Boztepe’ye doğru yola çıktık. Yol üstünde bir konağı restore ederek oluşturulmuş olan Müze’yi gezdik. Bol resim çektik. Boztepe’den Ordu çok güzel görünüyor.

Ordu

Giresun

Giresun-Kale

Öğle sıraları  Giresun’a vardık. Giresun’da kaleye çıktık ve  pide yedik. Yollarda devamlı onarım çalışmaları vardı. "Rize Dedeman Otel"i yoldayken aradık. Yer varmış. Trabzon’u geçerek Rize yolunu tuttuk. Trabzon’u geçen yıl görmüştük. Maçka'daki "Sümela Manastırı"na da çıkmıştık. Onun için bu gezide programa almadık. Otele vardığımız zaman odamız henüz temizleniyordu. Güler yüzlü resepsiyon görevlisi Gülay hanım  bize çok yardımcı oldu. Bizi ağırlayıp birer kahve ikram ettiler. Odamıza yerleştikten sonra aşağıya havuza indik. Havuz çok güzeldi. Umut hemen yürüme bandına takıldı. Sonra da havuzda  yüzdü. Sıra geldi akşam yemeğine. Akşam yemeği açık büfeydi ama memnun kaldık. Galiba gene Kara Lahana çorbası içtim. Sütlaç yediğimi de  hatırlıyorum.

GERİ                                                                                                                       İLERİ