15 Mayıs 2021 Cumartesi

5.Gün 22 Ağustos 2003 Cuma



Rize-Uzungöl

Sabah kahvaltısından sonra otelden ayrılıp Uzungöl’e hareket ettik Yağmursuz güzel bir hava. Of’u geçip Çaykara’ya geldik  Çaykara’da çarşı içinde durup birşeyler aldık. Karaüzüm armut ve elma aldım. Pek beğenmedim. Uzungöl yolu çok güzel. Yer yer uzaktan şelaleler görülüyor. Gölü biraz geçip "İnan Kardeşler"in yanında park ettik. "İnan Kardeşler"de yer bulamadık. Uzungöl'de manzara çok güzel. Gölün etrafında yürüyerek bir tur attık. Tekrar "İnan Kardeşler" lokantasına öğle yemeği için girdik. Şule gene mıhlama söyledi. Ben kuru fasulye pilav istedim. Çıkarken resepsiyondaki hanım ne yapıp etti bize bir yer ayarladı. Lokantaya bakan bir bungalovda kaldık. Hastalandım. Herhalde hava çarptı. İlaç aldım. Şule ve Umut yemeğe gittiler. Şule bana çorba getirdi. Çok iyi geldi. Yunan turistler gelmiş. Akşam horon vardı. Şule ve Umut resim çekmişler. Sabah iyileştim.






Yayla Evleri



        


                                                         
Yunan Turistlerle Halay

  


   GERİ                                                                                                                       İLERİ 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder