12 Mayıs 2021 Çarşamba

7.Gün 24 Ağustos 2003 Pazar

Fatsa-Sinop

Sabah kahvaltısında ben yine çorba içtim. Böyle giderse çorbacı olacağım.

Otelimizi Yanında Asma Köprü

Otelimiz

Sonra yola devam edip Samsun’a vardık. Hoş bir rastlantı ile Arkeoloji müzesini bulduk ve yanına park ettik. Müzeyi gezdik. Pontus hazinesi gerçekten zengin. Sonra yakınındaki Atatürk müzesini de gezdik.

Müzeden

Samsun Atatürk Heykel’inin resimlerini çektik. Antepli bir kebapçı bulup Samsun pidesi yedik. Ben kuşbaşı etli gençler karışık pide yedik. Garsonun tavsiyesi ile Umut koca bir porsiyon bol çam fıstıklı kadayıfı götürdü. Atatürk’ün Samsuna geldiğinde kaldığı evi bulmak için tur  atarken saat kulesi ve yanında tarihi bir cami gördük. Bu arada pazar kurulmuş ve biz kalabalığın içine düşmüşüz. Neyse sonunda müze evi bulduk, mütevazi bir konak. Yorgun bir halde, biraz da sıcaktan hırpalanmış olarak tekrar  yola çıktık. Gerze’de mola verip sahilde bir çay bahçesinde dinlendik

Kıyı boyunca güzel manzaralar izleyerek Sinop’a geldik. Sinop’a girmeden deniz kenarında "Diyojen Otel"i bulduk. Otel fena değil, açık yüzme havuzu var. Hemen mayoları giyip havuza atladık. Akşam olmuş güneş havuzdan çekilmeye başlamıştı. Serinlikten ürperdik ve odamıza döndükMevsim yaz olsa da burası Karadeniz. Akşam yemeğini otelde yedik. Yemekler fena değildi.

GERİ                                                                                                                       İLERİ