10 Mayıs 2021 Pazartesi

9.Gün 26 Ağustos 2003 Salı

Cide– Safranbolu

Sabah derin bir sessizlik vardı. Deniz kenarında keyifli bir kahvaltı yaptıktan sonra yola çıktık. Amasra’ya gidiyoruz. Yol daha iyi, Amasra girişinde yol üzerinden güzel görüntüler alıyoruz

Amasra

Amasra müzesi çok güzel. Şule Amasra kalesine çıkmadı. Hava epey sıcak. Çay bahçesinde pide yedik, Şule yemedi. Tost yemek istedi ama gelen tost değildi. Bu insanların tost bilmedikleri belli oluyor.

Müze

Deniz kenarında oteller ve denize girenler vardı.

Yola devam ettik ve işte Safranbolu. Görüntü çok güzel.

Hıdırlık Tepesinden

Hemen "Hıdırlık Tepesi"ne çıktık. Oradan kasaba çok güzel görünüyor. Çarşıya indik. İmren şekercisinde bir dia gösterisi seyrettik. Arasta’yı gezdik.  Çarşı içinde dolaştık. "Cinci Han"ı restore ediliyor, göremedik."Kaymakamlar Evi"ni dolaştık. Konaklama yeri derdine düştük. "Turban Otel"’e gittik. Yer yok.

Çarşıda Saatçi Ahmet

"Tahsin Bey Konağı"nı önerdiler. Burası çok güzel bir konak. Genç insanlar yönetiyor. Odalar geniş. Konakta hiç kalmamıştık. Biraz dinlendikten sonra, akşam yemeği için "Çevrik Köprü" lokantasına gittik. Umut kuyu kebabı, Şule pide yedi. Özellikle yoğurt çok güzeldi. Yemekten memnun kaldık. Çıkışta biraz çarşı içinde dolaştık ama dükkanlar kapanmaya başlamıştı. Biraz parkta oturduk. Sonra konağa gelip yattık.

Salonumuz

Banyomuz

Konağımız

GERİ                                                                                                                       İLERİ